پرتو جان، چقدر دقيق به پرسشها پاسخ دادى كه البته جز اينهم از تو انتظار نمى رفت و چه خوشحال شدم كه در حال نوشتن خاطراتت هستى. خاطراتى كه مطمئناً بسيار خواندنى خواهد بود. اميدوارم دسترسى به كتاب و خواندنش به عمر من وفا كند. براوو همكلاسى دوران دانشجويى من. 🍀
اتفاقا بعد دیدن تو توی باغچه، یاد مصاحبههامون افتادم؛ لب استخر و زیر درخت و حرفهای بینظیر تو در مورد زنان شاعر که پیش مایهای شد برای برنامههای من در رادیو پویا، به اسم ابیات پنهان واژههای گمشده که در صدد ادامه پژوهشها هستم برای کتابی با همین نام که حتما از دانش و حافظه بینظیر تو استفاده خواهم کرد.
پرتو جان نازنین ، سه بار این مصاحبه فوقالعاده پر محتوا را دیدم و مثل همیشه آموختم ، جالب است که در مورد شعر ، تاریخ شعر را هم عنوان می کنی ، مثلا من نمی دانستم که بعد ازمرگ ناصرالدین شاه شعر از دربار بیرون امد... و مژده بزرگ تر این است که همت کردی و خاطراتت را به دست گرفتی، با آن نثر والایی که داری حتما کتاب با ارزشی خواهد شد و من از الان بی صبرانه منتظرم ، پایدار باشی عزیزم
پرتو جان، چقدر دقيق به پرسشها پاسخ دادى كه البته جز اينهم از تو انتظار نمى رفت و چه خوشحال شدم كه در حال نوشتن خاطراتت هستى. خاطراتى كه مطمئناً بسيار خواندنى خواهد بود. اميدوارم دسترسى به كتاب و خواندنش به عمر من وفا كند. براوو همكلاسى دوران دانشجويى من. 🍀
پاسخ دادنحذففدای محبت تو سوسن جان. تو همیشه به من لطف داشتی. یاد باد دوران خوش دانشجویی.
پاسخ دادنحذف
پاسخ دادنحذفدرود بر تو پرتو نازنین که همیشه حق مطلب را به بهترین شکل عنوان می کنی.
هنگامه عزیزم، مرهون محبتهایت هستم. یاد مصاحبهمان در چند سال پیش بخیر.
پاسخ دادنحذفاتفاقا بعد دیدن تو توی باغچه، یاد مصاحبههامون افتادم؛ لب استخر و زیر درخت و حرفهای بینظیر تو در مورد زنان شاعر که پیش مایهای شد برای برنامههای من در رادیو پویا، به اسم ابیات پنهان واژههای گمشده که در صدد ادامه پژوهشها هستم برای کتابی با همین نام که حتما از دانش و حافظه بینظیر تو استفاده خواهم کرد.
پاسخ دادنحذفپرتو جان نازنین ، سه بار این مصاحبه فوقالعاده پر محتوا را دیدم و مثل همیشه آموختم ، جالب است که در مورد شعر ، تاریخ شعر را هم عنوان می کنی ، مثلا من نمی دانستم که بعد ازمرگ ناصرالدین شاه شعر از دربار بیرون امد... و مژده بزرگ تر این است که همت کردی و خاطراتت را به دست گرفتی، با آن نثر والایی که داری حتما کتاب با ارزشی خواهد شد و من از الان بی صبرانه منتظرم ، پایدار باشی عزیزم
پاسخ دادنحذفتهمینه عزیزم، مثل همیشه با کلمات سخاوتمندانه ات مرا نواختی. ممنونم. باور کن لغت کم میآورم.
پاسخ دادنحذفپرتو جون، چقدر زیبا و واضح این مصاحبه را انجام دادی. منتظر چاپ خاطراتت هستیم.
پاسخ دادنحذفسالم و مانا باشی همکلاس نازنینم.
ممنون محبتات هستم دخی جان. چه خوب است که همکلاسیهای دوست داشتنیام را این جا میبینم.
پاسخ دادنحذفعالی بانو با اجازه پخش میکنم.
پاسخ دادنحذفخانم نوری علا، اطلاعات و نظرات شما خیلی مفید است. کاشکی بیشتر به رسانه های جمعی بیآیید.
پاسخ دادنحذف