This site is dedicated to the creations of Independent Iranian Artists

چهارشنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۹۹

ادبیات فارسی در تبعید، تا ابد وامدار او خواهد بود.

    ملیحه تیره گل

دعوت به ارسال مقاله
ملیحه تیره گل، پژوهشگر، شاعر و یار و یاور ادبیات جوامع دور از وطن، بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن با درد و بیماری، و زمان کوتاهی بعد از انتشار چهارده جلد کتاب تحقیقی "روایتی از ادبیات فارسی در تبعید"، که پانزده سال درگیر نوشتن آن بود، جهان را ترک کرد و ما را با خاطراتی بسیار از خود، وآشنایی با بُعد جدیدی ازادبیات برجای گذاشت.

 دعوت به ارسال مقاله

ملیحه تیره گل، پژوهشگر، شاعر و یار و یاور ادبیات جوامع دور از وطن، بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن با درد و بیماری، و زمان کوتاهی بعد از انتشار چهارده جلد کتاب تحقیقی "روایتی از ادبیات فارسی در تبعید"، که پانزده سال درگیر نوشتن آن بود، در تاریخ بیستم ماه می 2020 برابر با اول خرداد ماه 1399 شمسی، جهان را ترک کرد و ما را با خاطراتی بسیار از خود، و آشنایی با بُعد جدیدی ازادبیات برجای گذاشت. 
نشریه‌ی «آوای تبعید» در نظر دارد مجموعه‌ای از نظرات، خاطرات و تجربیات نویسندگان، شاعران، ناشران و خوانندگان ادبیات را، در کنار تعدادی از اشعار و مقالات او، در کتابی  تحتِ عنوانِ «ملیحه تیره گل؛ از او و در باره او»، گِردآوری کند و شناختی بهتر از این پژوهشگر و منتقد، و تاثیر بی‌تردید او و شناخت ادبیات فارسی تبعید / مهاجرت به دست دهد.   
لطفا آثار خود را برای چاپ دراین کتاب تا پایان ماه نوامبر 2020 به آدرس  زیر ارسال کنید:
یاد آوری:
1.    مقالات قبلا چاپ شده هم پذیرفته می شوند.
2.  اگر مایلید تغییراتی در آنها بدهید، و/ یا به همان فرم اولیه، و حتی‌الامکان به صورت تایپ شده در "ورد"  و با ذکر آدرس چاپ اول برای ما ارسال کنید.
 
با احترام
مهرنوش مزارعی

 ادبیات فارسی در تبعید تا ابد وامدار ملیحه تیره‌گل خواهد بود

هیچ نظری موجود نیست: