This site is dedicated to the creations of Independent Iranian Artists

یکشنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۹۷

امروز نسرین ستوده در بند نسوان زندان اوین از حال رفت. حفظ سلامت تلاشگرانی چون نسرین ستوده، تضمینی ست بر تداوم مبارزه مدنی

به گزارش سایت «زیتون» امروز نسرین ستوده در بند نسوان زندان اوین از حال رفته است.
لطفن پتیشنی که توسط دوستداران نسرین، برای تقاضا از وی نسبت به شکستن اعتصاب غذا، تهیه شده است را امضاء کنید.

نسرین ستوده وکیل دادگستری، فعال حقوق بشر و وکیل متهمان عقیدتی، معترضان بازداشت شده، اقلیت‌های دینی و زنان معترض به حجاب اجباری، و اخیراً معترض به کشتار سه کرد، پس از چندین بار دستگیری و زندانی شدن، اخیراً بار دیگر زندانی و طی حکمی از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به طور غیابی محاکمه به پنج سال زندان محکوم شده است. در کیفرخواست صادره دادسرا اتهامات خانم ستوده تبلیغ علیه نظام و اهانت به رهبری عنوان شده اما شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اتهام جاسوسی برای او حکم صادر کرده است. پرونده دیگر نیز علیه خانم ستوده در شعبه دوم دادسرای اوین در رابطه با کمپین لغو گام به گام اعدام تشکیل شده و خانم ستوده بر اساس آن احضار و بازداشت شد. خانم ستوده در اعتراض به اتهامات بی سند و مدرک و درخواست ودیعه سنگین، از سوم شهریور ماه دست به اعتصاب غذا زده است.
به گزارش سایت "زیتون"، در پی اعتصاب غذای طولانیِ نسرین ستوده٬ و وخامت روزافزون وضع سلامتی عمومی او، امروز این وکیل سرفراز، در بند نسوان زندان اوین از حال رفت.
رضا خندان در پستی در فیس بوکش نامه‌ای از نسرین ستوده٬ را منتشر کرد که بر اساس آن٬ این وکیل زندانی در اعتراض به اینکه «تاکنون کلیه‌ی مکاتبات اینجانب با مسئولان بی‌نتیجه مانده است»، ناگزیر در اعتراض به «بازداشت و فشارهای قضایی متعدد بر خانواده، بستگان و دوستانش» از تاریخ ۳/۶/۹۷ دست به اعتصاب غذا می‌زند. لطفاً پتیشنی را که دوستداران نسرین برای تقاضا از او در شکستن اعتصاب غذا تهیه کرده اند را تا روز سه شنبه امضاء کنید.

سلامت تلاشگرانی چون نسرین ستوده، تضمینی ست بر تداوم مبارزه مدنی


https://goo.gl/forms/wdk6lNqI0z1lia6u2

۱ نظر:

Fariborz Farshim گفت...

رژیم از استقامت و شجاعت زنان آگاه که برای احقاق حقوق موکلان خویش علیه دستگاه قضایی خاطی و بی لیاقت مبارزه و زندان را تحمل می کنند به شدت هراسان است.