This site is dedicated to the creations of Independent Iranian Artists

شنبه، مهر ۲۱، ۱۳۹۷

هفتمین شماره فصل‌نامه آرمان منتشر شد

بنیادگذار: دکتر ساموئل دیان
مدیر مسئول: دکتر مهدی سیاح زاده
زیر نظر شورای دبیران
دبیر اجرایی فصلنامه و تارنما:  شیریندخت دقیقیان

یادداشت شورای دبیران
شورای دبیران فصلنامه شماره هفت آرمان، در بخشی از یادداشت خود می‌نویسند: "شادمانیم که شمارۀ هفتم "آرمان" را به دوستداران فرهنگ و هنر، ادبیات، تاریخ، فلسفه و عرفان ایران تقدیم می‌داریم.  شناخت و اعتلای فرهنگ، اندیشه و هنر ایران زمین با رویکردی امروزین، زنده، چندفرهنگی و با احترام به دیگربودگی که با نسل‌های گوناگون، گروه‌های جوانتر ایرانیان و همه فارسی زبانان ارتباط بگیرد، هدف آرمان است. همت والای محققان، هنرمندان، نویسندگان و شاعرانی که از نقاط مختلف آمریکا و دنیا در این دفتر مشارکت کرده‌اند، شایان قدردانی است. 
خبر تاسف آور درگذشت دانشمند و بنیانگزار با همت دانشنامۀ ایرانیکا، زنده یاد پروفسور احسان یارشاطر، همۀ ایرانیان و بی تردید محافل ایران شناسی جهان را در اندوه فروبرد.  شورای دبیران آرمان فقدان این بزرگمرد قلمرو دانش و پژوهش را به خاندان یارشاطر و ایرانیان جهان، تسلیت می‌گوید.  دکتر ساموئل دیان این شماره از آرمان را با یادبود آن زنده یاد می‌گشاید….."
در این شماره از آرمان، ضمن انتشار یادداشت‌ها و یادبودها، انعکاس سخنرانی‌ها و گفتگوها، با آثاری از پروین دولت‌آبادی، طاهره باره‌ئی، ریموند رخشانی، ‌محمد ارسی، داریوش شایگان، شیرین دخت دقیقیان، خسرو دوامی... و بررسی شعر چند تن از شاعران معاصر آشنا خواهید شد.

Arman Cultural Foundation 16218 Ventura Blvd # 2 Encino, Ca 91436
Magazine Subscription: Phone: 818--385--1722
http://armanfoundation.com/
Contact Editorial Board at: shirindokht1@gmail.com

تارنمای پرتو، ضمن گفتن تبریک به تهیه کنندگان و نویسندگان "آرمان" بخاطر انتشار هفتمین شماره این فصلنامه ارزنده، برای همگی آرزوی استمرار و تداوم در این راه بزرگ فرهنگی را دارد.

هیچ نظری موجود نیست: