This site is dedicated to the creations of Independent Iranian Artists

سه‌شنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۷

آواز زن، ترانه جدیدی از شادی امینی

این آهنگ را تقدیم می‌کنم به تمام مادرانی که لالایی‌هایشان سرشار از عشق است و تمام دخترانی که در طول این سال ها با سخت‌ترین شرایط خوانده و آثار موسیقیایی تولید کرده اند ولی مثل مجرم‌ها با آن ها برخورد شده است؛ احضار شده‌اند، بازخواست شده اند، حتی محکوم شده‌اند تا رویاهایشان کم‏رنگ و فراموش بشوند، اما رویا هرگز نمی‌میرد. ش. الف.



«آواز زن»

خط می‌کشیدم روی احساسم
از عشق لالایی برات خوندم
گفتی صدای عشق ممنوعه
من اما پای این جنون موندم

دنیای من زندون شد از فکرت
از دلخوشی‌هام چیزی یادم نیس
تو قد کشیدی مثل یک باور
صدام مخالف بود... گفتی هیس!

آواز مادر مثل بارون بود
من تو صداش دریارو فهمیدم
زمزمه کردم آرزوهامو
وایسادم از هیچی نترسیدم

میشد بخونم عشق یعنی زن
کجای دنیا این‌همه عشق‌و
بی هیچ جرمی دور می‌ریزن؟!!

من با تو سازش کردم و این شد
هرچی عقب رفتم برات کم بود
پا پس کشیدن راه حلش نیست
وقتی میدونم خوندن حقم بود

اونی که دستاش گرمی خونه‌س
بغضش یه عمره از تو پنهونه
تا آخر دنیا بگو ممنوع
مادر بازم با عشق می‌خونه

Lyrics & Vocal: Shadi Amini 
Visual Arts: Shadi Amini
3 اکتبر 2018 



هیچ نظری موجود نیست: