This site is dedicated to the creations of Independent Iranian Artists

دوشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۷

شرح کوتاهی در بارۀ برپائیِ نمایشگاه کتاب لس آنجلس توسط شرکت کتاب

اسفندیار منفرد زاده و پرتو نوری‌علا
عکس از: هنگامه عباسی
در نمایشگاه کتاب لس آنجلس، آقای اسفندیار منفردزاده، خالق موسیقی‌های ماندگار برخی از فیلم‌های برجسته ایرانی، و انسان شریف عصر ما نیز حضور داشت. 
او برای مدت کوتاهی از اروپا به آمریکا آمده است  

شرح کوتاهی در بارۀ برپائیِ نمایشگاه کتاب لس آنجلس، توسط شرکت کتاب

روز یکشنبه 20 ژانویه 2019، نمایشگاه کتاب لس آنجلس، به همت آقای بیژن خلیلی مدیر شرکت کتاب، در مرکز فرهنگیِ شعله، واقع در شهر سانتا مونیکا. برگزار شد.

در سراسر سالن، میزهای متعددی نصب شده بود. کتاب، نوار، سیدی، ویدئو، ابزار موسیقی و آثار نقاشیِ ارزنده‌ای که برای فروش به شرکت کتاب سپرده شده بود، یا آثاری که توسط شرکت کتاب تولید و منتشر شده بود، روی میزها قرار داشت. در اطراف سالن هم، برای دیگر ناشرین، میزهای متعددی در نظر گرفته شده بود تا آثار خود را برای عرضه و فروش به نمایش بگذارند.

تعداد بازدید کنندگان این نمایشگاه، (از 12 ظهر تا 6 عصر)، چشمگیر بود. در ابتدای برنامه، آقای بیژن خلیلی، مدیر شرکت کتاب، در باره اهمیت کتاب و کتابخوانی و چگونگی نشر کتاب در خارج از کشور و معرفی دیگر ناشران شرکت کننده پرداخت. سپس از ناشرین برای معرفی آثار منتشر شدۀ خود دعوت کرد. تا به پشت تریبیون بیآیند.

در میان بازدید کنندگان، تعداد زیادی از هنرمندانِ شاعر، نویسنده، مترجم، موزیسین، نقاش و اعضاء رسانه‌های جمعی، حضور داشتند که هریک به سهم خود و به مقتضای زمان، سخنی گفتند یا شعری خواندند. 

آقای اسفندیار منفردزاده موزیسین سرشناس کشورمان، خالق آثار متعدد موسیقی‌های ماندگار فیلم‌های ارزنده ایرانی، که برای مدت کوتاهی از اروپا به آمریکا آمده است نیز در این نمایشگاه حضور داشت. 

جا دارد از زحمات چندین سالۀ آقای بیژن خلیلی در نشر و معرفی آثار نوشتاری و هنری، در خارج از ایران، و تشویق ناشرین کوچک و مستقل، برای تداوم نشر کتاب، سپاسگزاری نمود.

هیچ نظری موجود نیست: