This site is dedicated to the creations of Independent Iranian Artists

دوشنبه، مرداد ۳۱، ۱۴۰۱

ژیلا جلالی: اندیشکده سقراط مقدم شما را گرامی میدارد. تاریخجۀ سانسور در ایران، سخنران: پرتو نوری‌علا

اندیشکده سقراط مقدم شما را گرامی میدارد


برنامه های اندیشکده  سقراط در رأس ساعت ۷ شب به وقت کالیفرنیا آغاز میگردد، و از شما تقاضا میشود کمی زودتر ( ۶:۴۵ ) به ما بپیوندید تا تاخیری در شروع برنامه بوجود نیاید. از همراهی ‌‌و همکاری شما عزیزان صمیمانه سپاسگزارم. لطفا حتما نام اصلی خود را بنویسید و از بکار بردن واژه های:  آی‌پد، ایفن ، Zoom user و یا شماره های ناشناس جدا خودداری فرمایید، یا ویدیو خود را بجهت شناسایی باز نکاه دارید. برای دوستانی که اخیرا به ما پیوسته‌اند یادآور می‌شوم اگر بر روی باکس یا لینک زیرِ فلایر کلیک کنید با وارد کردنِ پسورد 221414 مستقیما وارد اندیشکده سقراط میشوید. به امید دیدار شما

با مهر و سپاس، ژیلا جلالی



۳ نظر:

رضا دادجو گفت...

درود گرم و صمیمانه بر این بانوی فرهیخته ایرانی

Feizolah Soltani گفت...

سلام
برافرادانا باید تکیه کردتا طریقه دانستن را بیاموزی .
به قاعده " توانا بود هرکه دانابود " بنده افتخار دارم که با این گروه واین افراد فهیمآشنا شدم
دوست دارم در برنامه هایتان شرکت کنم

جلیل غیرتمند گفت...

در کتاب « درد اهل قلم» نوشته «باقر مؤمنی» که نویسنده آن آزادانه نمی توانسته به بعضی از مشکلات نویسندگان فارسی زبان داخل ایران اشاره کند، مسائل جالبی مطرح شده است، پرداختن به مسائل مربوط به آزادی بیان، برخورد اندیشه ها، و سانسور در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، و نویسندگان مقیم خارج خیلی راحتر وبی دردسر تر از نویسندگان داخل ایران می توانند به این مسائل مهم بپردازند. برای همه کسانی که در داخل وخارج از ایران برای ارتقای سطح فرهنگ ورشد وپیشرفت کشورمان تلاش می‌کنند، آرزوی سلامتی و موفقیت های روز افزون می کنم.